1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Zákazník provedením závazné objednávky potvrzuje, že se seznámil a souhlasí s Obchodními podmínkami pro dodání bižuterie a šperků tak, jak je určil prodávající.
Vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné.
2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB
Nabízíme vám otevírací dobu 24 hodin denně pro nakupování v našem internetovém obchodě přímo z vašeho domova.
Vybranou bižuterii a šperky můžete objednat pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu nebo písemně na naší adrese.
Předmětem smlouvy je zboží, uvedené v kupní smlouvě - objednávce. Informace o rozměrech, váze a další údaje, uvedené u popisu výrobků na našich stránkách, v katalozích, prospektech nebo dalších tiskovinách, pocházejí od výrobců a našich dodavatelů. Pokud se tyto údaje liší od skutečnosti, e-shop za tento fakt nenese odpovědnost. V případě větších nesrovnalostí vás bude zástupce našeho obchodu neprodleně kontaktovat.
Internetový obchod www.mhm-fashion.cz se zavazuje, že svým zákazníkům dodá bižuterii a šperky v neporušeném stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží, dle předpisů a nařízení platných na území České republiky.
Elektronická objednávka nabývá platnosti okamžikem, kdy jsou vyplněny všechny vyžadované údaje uvedené v objednávkovém formuláři. Tato objednávka se stává návrhem kupní smlouvy. Formálním potvrzením této smlouvy kupujícím je uzavřena kupní smlouva, která je naplněna dodáním bižuterie a šperků na adresu uvedenou kupujícím.
V některých případech si prodejce vyhrazuje osobní nebo telefonické ověření objednávky, zvláště v případech, kdy je cena za bižuterii a šperky vyšší než obvyklá. V takových případech může být požadována záloha.
3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Objednávka učiněná zákazníkem v e-shopu www.mhm-fashion.cz je přijata do 24 hodin od podání a následně je kupujícímu zaslán potvrzující e-mail. V den, kdy jsou šperky a bižuterie expedovány, je o této skutečnosti kupující informován. V případě, že k odeslání bižuterie a šperků z nějakého důvodu nedojde, bude zákazník neprodleně kontaktován správcem e-shopu.
4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
Zákazník má právo zrušit objednávku do 5 hodin od podání, bez udání důvodu. Učinit tak může telefonicky nebo e-mailem. Při zrušení objednávky je třeba uvést jméno, e-mail ze kterého byla objednávka učiněna a popis objednané bižuterie a šperků.
Provozovatel obchodu mhm-fashion.cz firma MHM Fashion s.r.o. je oprávněn jednostranně zrušit elektronickou objednávku zejména v těchto případech:
5) BALNÉ A POŠTOVNÉ
Objednané šperky a bižuterie jsou zasílány dle vybrané přepravní možnosti u jednotlivých položek nákupu. Pokud není určeno jinak, je zasíláno Českou poštou.
6) DODACÍ LHŮTA
Dodací lhůta bižuterie a šperků, zakoupených v našem e-shopu, je od 1-7 dnů, není-li uvedeno jinak. U zakázkové vyroby může být lhůta až 20 dnů. V případě, že některé zboží nebude skladem, je o této skutečnosti kupující neprodleně informován
7) VÝMĚNA ZBOŽÍ
V případě potřeby je možné nepoužitou a nepoškozenou bižuterii a šperky vyměnit za jiný druh. Bižuterii a šperky stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na adresu e-shopu. Náklady spojené s výměnou této bižuterie a šperků za jiné hradí kupující.
8) SMLUVNÍ POKUTY ZA NEVYZVEDNUTÉ ZÁSILKY
Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník č. 89/2012 Sb.) dle našich obchodních podmínek. Zákazníci, kteří si objednají zboží a nezaplatí objednávku, případně si následně nevyzvednou expedovanou zásilku na dobírku, budou zablokováni a nebude jim umožněn další nákup. Zároveň bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv. smluvní pokuta) ve výši 500,- Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Objednávku můžete stornovat do max. 5 hod. od objednání.
9) REKLAMACE A ZÁRUKA
Případné reklamace jsou posuzovány individuálně a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen případné vady a poškození ohlásit prodávajícímu ihned po převzetí zboží. Za poškození způsobená přepravcem e-shop nezodpovídá.
Na veškerou bižuterii a šperky je poskytována záruční doba v délce 24 měsíců pokud není stanoveno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Na co se záruka nevztahuje:
a) závady vzniklé běžným opotřebením
b) závady vzniklé nesprávným použitím výrobku.
Postup při reklamaci:
1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, nebo písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na adresu e-shopu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace a vaši adresu
4) přiložte doklad o koupi reklamovaného zboží v našem obchodě
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího převzetí naší firmou
10) INFORMAČNÍ ZPRAVODAJ
Zákazník odesláním objednávky souhlasí s občasným zasláním informačního zpravodaje na jím uvedenou emailovou adresu, ve kterém mu budou představeny novinky v nabídce, akce, slevy.
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodu od 1. 1. 2014 a upravují vztahy mezi prodávajícím a kupujícím (spotřebitelem). Vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí občanským zákoníkem (89/2012 Sb.)